З 30 квітня у Дніпрі офіційно дозволені будівельні роботи.
Спеціальна комісія Дніпровської міськради з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на своєму засіданні 30 квітня затвердила протокол згідно якому, серед іншого, дозволена діяльність з виконання будівельних робіт. Текст протоколу додаємо.
Підписуйтеся на наші інформаційні канали.
Facebook група ??ВІСНИК ЗАБУДОВНИКА
Viber канал ??ВІСНИК ЗАБУДОВНИКА
Telegram канал ??ВІСНИК ЗАБУДОВНИКА
ПРОТОКОЛ No 8 засідання спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
природного характеру місцевого рівня 30.04.2020
м. Дніпро
Головував: заступник міського голови, директор департаменту благоустрою та
інфраструктури Дніпровської міської ради, голова комісії
Лисенко М. О. Присутні: члени комісії (за окремим списком) Слухали: Про зміни у обмежувальних заходах, пов’язаних з карантином
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 No 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), з метою послаблення обмежувальних заходів у зв’язку з карантином комісія
ВИРІШИЛА:
- Дозволити з 30.04.2020 роботу суб’єктів господарювання у сферах:
торгівлі продуктами харчування, пальним, деталями та приладдям для транспортних засобів та сільськогосподарської техніки, засобами гігієни, лікарськими засобами та медичними виробами, технічними та іншими засобами реабілітації, ветеринарними препаратами, кормами, пестицидами та агрохімікатами, насінням і садивним матеріалом, добовим молодняком свійської птиці, засобами зв’язку та телекомунікацій, в тому числі мобільними телефонами, смартфонами, планшетами, ноутбуками та іншими товарами, що відтворюють та передають інформацію, за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, перебування в приміщенні не більше 1 відвідувача на 10 квадратних метрів торговельної площі, а також дотримання інших санітарних та протиепідемічних заходів;
провадження діяльності з надання фінансових послуг, діяльності фінансових установ і діяльності з інкасації та перевезення валютних цінностей, а також медичної практики, діяльності з виготовлення технічних та інших засобів реабілітації, ветеринарної практики, діяльності автозаправних комплексів, діяльності з продажу, надання в оренду, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, періодичних випробувань автотранспортних засобів на предмет дорожньої безпеки, сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання, технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій, діяльності з підключення споживачів до Інтернету, поповнення рахунків мобільного зв’язку, сплати комунальних послуг та послуг доступу до Інтернету, ремонту офісної та комп’ютерної техніки, устаткування, приладдя, побутових виробів і предметів особистого вжитку, надання послуг хімчистки, поштової та кур’єрської діяльності, будівельних робіт, робіт із збирання і заготівлі відходів, діяльності кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
торговельної діяльності та діяльності з надання послуг громадського харчування із застосуванням адресної доставки замовлень за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) та відвідувачів засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
діяльності з надання послуг громадського харчування (кафе, ресторани тощо) із застосуванням торгівлі на винос без допуску покупців у приміщення та за умови забезпечення персоналу (зокрема захист обличчя та очей) засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, у тому числі виготовленими самостійно, а також дотримання відповідних санітарних та протиепідемічних заходів;
діяльності закладів розміщення, в яких проживають медичні працівники та особи в обсервації, а також інші особи відповідно до рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
- При здійсненні торгівлі харчовими продуктами на агропродовольчих ринках дотримуватись вимог щодо профілактичних заходів протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, установлених Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 27.04.2020 No 14 «Щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID-19 в місцях торгівлі харчовими продуктами на агропродовольчих ринках».
- Зважаючи на те, що розташовані у безпосередній близькості до акваторії р. Дніпро озеленені території є бульварними частинами відповідних вулиць: Набережної Січеславської, Набережної Перемоги, Набережної Заводської, вул. Маршала Малиновського тощо згідно з Переліком найменувань проїздів (вулиць, провулків, проспектів, площ тощо), затвердженим рішенням виконавчого комітету Дніпровської міської ради від 22.05.2018 No 411, тобто є елементами інженерно-транспортної інфраструктури, а саме складовими частинами міської вулично-дорожньої мережі, забезпечити можливість відвідування з 04.05.2020 бульварних частин вулиць та проспектів, а саме: просп. Пушкіна, просп. Дмитра Яворницького, просп. Олександра Поля, вул. Святослава Хороброго, вул. Робочої, вул. Бородинської, вул. Вознесенської, вул. Набережної Січеславської, вул. Набережної Перемоги, вул. Набережної Заводської, вул. Маршала Малиновського, вул. Новоорловської, вул. Столярова, вул. Княгині Ольги,
бульв. Слави, бульв. Батальйону Дніпро, бульв. Чорновола та зелених зон загального користування в районі: просп. Слобожанського, просп. Петра Калнишевського, просп. Миру, вул. Калинової, шосе Донецького,
як дозволених до відвідування, за умови використання засобів індивідуального захисту та переміщення групою осіб у кількості не більше ніж дві особи, крім випадків службової необхідності та супроводження осіб, які не досягли 14 років, батьками, усиновлювачами, опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями, іншими особами відповідно до закону або повнолітніми родичами дитини.
- Департаменту інформаційних технологій Дніпровської міської ради та раднику міського голови на громадських засадах Машинсону Г. Ю. забезпечити внесення змін до електронної мапи (https://dniprorada.gov.ua/uk/page/interaktivna karta-covid-19), а саме виокремити зеленим кольором місця, які дозволено відвідувати відповідно до пункту 3 цього протоколу.
- Дозволити з 12.05.2020 роботу, за умови обов’язкової термометрії співробітників та відвідувачів і використання засобів індивідуального захисту співробітниками та відвідувачами:
непродовольчих магазинів, загальною площею до 300 квадратних метрів, за умови присутності не більше 1 відвідувача на 10 квадратних метрів площі приміщення та з обов’язковою санітарною обробкою приміщення двічі на день;
перукарень та салонів краси – за попереднім записом не більше одного клієнта на кожну послугу одночасно за умови санітарної обробки (або кварцування) робочого місця після кожного клієнта;
тимчасових споруд (кіосків), за винятком споживання їжі та напоїв на місці;
невеликих виробництв непродовольчих товарів та підприємств побутово обслуговування (ательє, побутові послуги тощо) за умови присутності не більше 1 співробітника на 10 квадратних метрів та не більше 1 клієнта на 10 квадратних
адвокатських та нотаріальних бюро, аудиторів за умови присутності не більше 1 відвідувача на 10 квадратних метрів площі приміщення.
Голова комісії М. О. Лисенко
Секретар комісії М. А. Ареп’єва
Підписуйтеся на наші інформаційні канали.
Facebook група ??ВІСНИК ЗАБУДОВНИКА
Viber канал ??ВІСНИК ЗАБУДОВНИКА
Telegram канал ??ВІСНИК ЗАБУДОВНИКА